söndag

Hejhej gulliga blogg idag är det söndag och hela kvällen gick super snabbt i går kväll.Idag ska jag plugga till Spanska provet tills på Torsdag och sen ska jag plugga tills Matte prover tills på Onsdag så jag är helt upptagen hela Söndagen det är helt otroligt vad tiden går snabbt.Nu så är man äldre och har mera läxor än vad man hade för några år sedan.Tiden går värkligen super snabbt! Idag kväll klockan 17.00 så ska jag spela fotbolls match det kommer att bli pirrigt jag hoppas i alla fall att mitt lag vinner så klart :)

Kläder för idag:Mjukis byxor , Nice koffta
Smink:Mascara

Nu så hinner jag tyvär inte skriva mera på min söta blogg men jag ska försöka skriva så mycker jag kan , men ni förstår säker i denna ålder så har man massa läxor och måste satsa på studien.Men när jag är vuxen och har ett jobb då kommer jag kuna blogga hur mycker som häls efter jobbet ;) Men just nu är det en helt annan sak lixom / Blondijullan <3 :)

Kommentarer
Postat av: Thessan

shit ja måste oxå plugga till mitt spanska prov fast kommer alldrig lyckas med de iallafall xD

2009-03-29 @ 12:30:09
URL: http://thereseelizabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0