15mars 2009 kl:10:52

Hejsan sveisan bloggen!
Hej mina blogg skrivare ni kankse har märkt att jag inte har skrivit blogg på ett tag.. ajjbajja på mig , jag hinner tyvär inte skriva så mycket blogg nu för tiden för att jag har en hel del saker på gång :) Men som jag sagt så ska jag försöka skriva blogg så mycket jag kan men.

Idag tänkte jag åka till stan och köpa en fin fin gucci väska som jag ska börja använda
  sen så tänkte jag köpa en fin grå kofra sen så tänket jag inte köpa mera saker.. Efter när jag har varit i stan så ska jag väll hem och plugga - vara på internet och chatta med kompisar :) Just nu sitter jag i mitt rum och skriver min underbara blogg! Strax ska jag gå och äta frukost för att jag är jätte hungrig :) Så här kommer min frukost se ut :
Mina kläder jag har på mig idag är : <-- vita jeans <-- röd adidas kofta :) sen svarta strumpper , som uter skor har jag lacoste skor --> som uter jacka har jag en skinn jacka -->..
Nu måste jag gå och äta annars så dör jag här vid datan :P Hejdåå blogg läsarna läs gärna min blogg i morgon med!! :D
ps : kollade melodifestivalen i går , det var grymt skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0