måndag

Kläder:Jeans och en svartt koffta med vitt linne Smink:Mascara.Hejsan bloggen nu är det måndag och skolan börjar nu igen det känns skönt att få träffa alla igen i skolan jiipioo! :)
Denna vecka har jag Matte och Spanska prov det är sådär , jag måste plugga mycket på Spanska men på matten behöver    jag inte plugga för jag kan det som kommer att komma på provet.
 Idag hade vi ris och fisk som mat i skolan det var gott och allt smakade som det skulle.Och sen så hade vi vanliga lektioner i skolan.Vi slutade klockan 15.00 skolan.Efter skolan så var det dags för chill och plugg både och :)
Klockan är 20.02 och det är dags att gå och äta , ha det så bra bloggen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0