lördags festen

Jo hejsan kära bloggen jag skrev på eftermiddagen klockan 17.00 sist! Just nu är klockan 21.53 och jag sitter vid datan och bloggar loss :) Festen är fortfarande på gång och alla har det suveränt roligt och alla har det skojjigt! Som mat bjöd min familj på soppa och bröd och som varm rädd var det ris och kycling det var mycket gott tyckte jag och gästerna det var härligt att höra.Som efterrätt bjuöd min familj på olika glass arter och tårtor och en hel del andra små goda saker.Gästerna är posetiva och snälla och trevliga att omgås med! Just nu sitter alla nere vid ett bord och pratar om en hel del saker som har hänt och om framtiden.För 1 timme sen kollade jag på Robinson på tv4 och det var otroligt roligt och spännande vad som händer på ön för dom där människorna.Jag tycker mycket synd om dem som är där för att dom får inte mat från äffären och sånt som vi får här i Stockholm.Dom är själva på ön med andra och måste hitta mat själv och fixa allt själv! Men dom kommer att klara sig genom deras otroliga magiska sturka så ingen protest , heja heja Robinson ni klarar allt!
Nu så måste jag gå ner och vara lite omtänksam för gästerna hejdå bloggläsarna och bloggen och sheka in min blogg i morgon gärna! / Blondijullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0