Lördag!

Hejhej kära bloggen idag är det änkligen lördag och jag har hållt på att fixa en stor fest hela dagen idag! Mycker mera än det har jag tyvär inte gjort,jag har haft det fullt upp just idag.Just nu så är klockan 17.00 och gästerna ska komma strax:)
Det jag har på mig idag är vitta jeans och en vitt kofta med ett svart linne under!
Smink:Mascara
Parfym:Date

Nu måste jag springa ner och hälsa på gästerna för dom kommer ganska strax!
Kommer skriva senare hur kvällen var idag kväll! :)

Besök gärna en helt underbar bloggen av Thessan! :) Och komentera fina komentarer över hennes blogg :)) Seeyaa!
:))

Kommentarer
Postat av: Thessan

aw <3

gullig du e ! :D

2009-03-29 @ 12:18:27
URL: http://thereseelizabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0