20 mars 2009

Hej hej kära blogg!
Änkligen är det fredag det känns så himmla underbart .Idag har jag varit i skolan som vanligt och haft helt vanliga lektioner det var skojjigt tycker jag :) När vi hade lunch fick vi äta med plast muggar och plast bestik och övrigt , gissa varför? Joo det var så att skolans disk maskiner hade gott sönder ..  Det var självklart inte roligt att höra , men jag hoppas att det blir som vanligt nästa vecka! Efter skolan åkte jag hem , när jag var hemma så kollade jag på tv pogramet the hills på mtv det var jätte trevligt att kolla på , men tyväär så hade jag sett det avsnittet men jag kollade om det igen  :P

Efter tv tittandet så gick jag in på min data och började skriva på min underbar fina blogg , nu så tänkte jag gå till en kompis och hitta på nåt skojjigt , ha det så bra mina blogg läsare :) ! / Blondijullan
PS: Kolla gärna på 'Hjälp' på tv4 klockan 2130 det är grymt roligt humor program haha (: Lycka till ..

Kommentarer
Postat av: Tess

Idag har jag varigt på dansföreställning med skolan så kolla in bilderna i min blogg gumman <3 kraam :)

2009-03-27 @ 14:37:00
URL: http://thereseelizabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0