Lov!

Hejsan! Jag har inte kunat skriva på min blogg på ett tag det är för att jag har så mycket skol arbete på gång , så det kommer att vara sellan jag skriver blogg men jag ska försöka att skriva på min blogg så mycket jag kan :)
Änkligen är det lov i en vecka det känns så himmla härligt!!  Idag ska jag inte göra så mycket , har så ont i mina ben för i går åkte jag stridskor med min klass.. Men jag ska krya på mig med mina ben haha :D  Ska för det mesta bara vara hemma och ta det lungt ,det tycker jag att jag är värd :) Sen händer det inte mycket mera idag :D
DET JAG HAR PÅ MIG IDAG:Gult linne från HM
Sen har jag jenas från gina tricot  sen har jag gula strymper .. Parfym:Escada parfym.. :)

I morgon åker jag bort.. Kommer hem på en Torsdag natt , så hinner ej skriva du på bloggen! Ha det så bra alla!! <3
<<---- GOOD BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0