En lördag!

Änkligen lördag så himmla härligt! Idag har min kompis kommit med hennes familj från Finland till mig.Jag och min kompis vi gjorde en hel del saker tillsammans och det var roliga saker,sen fick jag en pose med lakris mix godis av henne och hennes familj , vi smakade på godiset och det smakade gott .. nam nam.. :P
Efter min kompis hade varit hos mig så var jag tvungen att gå på fotbolls match , på matchen mötte vi ett bra lag som hetter Enskede f95 lag 1.. Dåm var ganska bra , men mitt lag var ju självklart bättre men vi tårskade tyväär .. Men nästa gång så ska vi vinna det laget , det lovar jag! :)
Efter matchen gick jag och duchade och bastade det var skönt att slappna av och tänka på saker just då tänkte jag hur min kompis och hennes familj har det just nu i viking live båten.. :) hoppas att allt är bra där för det! :)
Men nu måste jag tyväär gå för att jag ska kolla på tv ha det så bra , seeeyaa!!! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0