torsdag

Hejsan bloggen nu är klockan 11.30 och jag är döds trött jag ska försöka skriva vad jag har varit med om idag! :)
Idag har jag varit i skolan hela dagen då hände det inte något specielt.. Efter skolan så hade jag fotbolls träning , på fotbollen var det super skojjigt vi gjorde en hel del roliga saker och till sist så hade vi liten fotbolls match och det var super roligt det med:) Min fotbolls träning slutade klockan 21.15 det var ganska bra tid tycker jag.Efter träningen tog jag en skön svalkande duch och sen gick jag och bloggade!
Förlåt om jag inte skriev så mycket idag med det är för att jag är värkligen jätte trött idag kväll och nu ska jag gå och lägga mi ha det så bra alla blogg läsare , jag älskar er alla pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0