Fredag

hejsan bloggen änkligen är det fredag och det är påsklov!
Idag har jag haft en vanlig skoldag , skolan började med
jumppa.På jumppan hoppade vi längd hopp det var jätte
trevligt och skojjigt och på samma gång svårt.Vi hade en
liten tävling med min klass om vem som kunde hoppa l-
ängst.Jag kom en av det sista men jag vann tyvär inte för
att jag inte var så långa som alla andra på slutet.. Men
nästa gång ska jag klå järnet av dom det lovar jag.Efter
jumppan hade vi helt vanliga lektioner.Vi slutade klockan
15.00.Jag sa hejdå till alla mina skolvänner och sa att dom
skulle ha ett bra lov och dom sa:Tack detsamma.Efter
skolan så gick jag så snabbt jag kunde he för att jag hade
bråtom till en fotbolls match.Jag åkte med pappa till matchen.
Idag vill jag tyvär inte säga hur det gick på matchen det håller
jag denna gång för mig själv.Just nu är klockan 21.00 och jag
kom nyss från fotbolls matchen.Jag sitter vid datan nu och bloggar
och är helt trött efter den tunga matchen.Nu så tänkte jag gå och
ducha och fixa till mig innan jag går och lägger mig.Ha det så bra
bloggen och mina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0